דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מפגשים מהסוג הקרמתי 

מאת    [ 26/10/2010 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 2968 פעמים ]

מפגשים מהסוג הקרמתי

מאת רות אהרוני 

מחברת הספר "הקשר הקרמי - על גלגולים ואהבות בגלגל המזלות"

על פי תורת הנסתר חייו של האדם אינם מסתיימים עם מות הגוף. הנשמה היא נצחית וחייתה חיים קודמים רבים, וממשיכה לחיות ולהתגלגל בגוף פיזי כל עוד היא נתונה להשפעת חוק הקרמה. על כן, בבסיסו של חוק הקרמה מונח העיקרון שהחיים הם חוויה גלגולית נמשכת, וכדי למצוא את הסיבה לדבר מסוים שקרה לנו, לא מספיק לבדוק רק בחיים הנוכחיים, עלינו לדפדף בקורות הנשמה מראשית גלגוליה. מה שקורה לאדם בהווה יכול להיות תוצאה של מה שקרה לו בעבר הרחוק או הקרוב, ונבנה על סמך מכלול חיינו בעבר, על סמך הקרמה הנצברת. בפועל חוק זה שם כל אחד מאיתנו במצבים שמאפשרים את השיעורים הספיריטואליים הדרושים להתפתחותנו הרוחנית.

קץ למעגל הגלגולים צפוי רק כאשר הנשמה תלמד, תתפתח ותתנסה דיה בעולם הפיזי, ולא יוותר בה עוד רצון להיוולד, שהוא הכוח המניע אותה לחזור ולהתגלם בגוף פיזי. על הנשמה להגיע לדרגת מודעות שהיא מעבר לשליטת הקרמה ומעבר לשליטת האילוזיה שנוצרות בעולם התלת ממדי. המטרה הבסיסית של הגלגולים היא להביא להתפתחות ולתיקון הנשמה, והתגלמותה החוזרת ונשנית באה, בין השאר, כדי שיילמדו השיעורים הרוחניים  הבסיסיים: אהבה, חמלה, קבלה, סובלנות, מתינות, איזון, ענווה, טוהר לב, מסירות, נתינה וכן הלאה.

אחד התחומים המרכזיים שבו הנשמה בוחרת לעשות תיקון הוא התחום של מערכות היחסים והזוגיות. פגישות מחודשות עם אנשים שהכרנו בגלגולים קודמים, כגון, בני זוג, בני משפחה, חברים, מהוות שיעורים רבי עוצמה עבור הנשמה. אחרי שלומדים שיעור מסוים, אפשר לעבור לשיעור חדש. (מידע נרחב על נושא זה ניתן למצוא בספרי: " הקשר הקרמי – על גלגולים ואהבות בגלגל המזלות", מציג את יסודות האסטרולוגיה הזוגית תוך שימת דגש על מערכות יחסים מגלגולים קודמים.)

היסטוריה קרמתית מסבירה מדוע כבר בפגישה ראשונה, אנו מרגישים משיכה מיידית לאנשים מסוימים או דחייה מיידית מאנשים אחרים. אם נוצר קשר שמוביל למערכת יחסים, קשר עכשווי זה משקף קשרים מן העבר. תמיד יש סיבה שקשורה בחיים קודמים להתחברות לאדם אחר. הסיבה יכולה להיות העמקת הקשר, איזון קרמה שלילית בין אנשים, או פרעון חוב, אם נוצרה מחויבות כלשהי ביניהם. לעיתים ההתקשרות היא תוצאה של שילוב כמה סיבות. רגשות מחיים קודמים ממשיכים מגלגול לגלגול ומשפיעים על החיים העכשוויים. כשאנשים מסוימים נכנסים לחיינו, גם אם איננו זוכרים שהיכרנו אותם, הנשמה שלנו זוכרת, ובתת ההכרה שמורים זיכרונות על טיב היחס, על אירועים שהתרחשו ועל התנסויות שהיו לנו איתם. אם היחסים היו טובים, יחסים אלה נמשכים ומעמיקים עכשיו, ואנו נהנים הדדית מהקשר המחודש. אם היחסים היו שליליים בעבר, בחיים אלה יש לאזן ולתקן אותם על ידי התייחסות חיובית הדדית. בעיות בקשר, גם אם הן נוצרות כתוצאה מנסיבות בהווה, הן תולדה של בעיות בלתי פתורות מן העבר. הבעיות ממשיכות לצוץ ולצוף עד שמצליחים לפתור אותן. בקשרים בעייתיים יש הזדמנות ללמידה, ואם אנו נמצאים עם אדם מסוים עכשיו, הרי זה כיוון שנוצרו הנסיבות שמתאימות לאיזון הקרמה המשותפת.

פעולות, מחשבות ורגשות שליליים יוצרים קרמה שלילית מחודשת, שתצטבר ותהיה חייבת להיות מטופלת בעתיד או בחיים עתידיים. כאשר מגיבים ליחסים בצורה שלילית, עם מרירות, רוגז, רגש אשמה, רגש נקמה, תחושת עוול, האשמה, הטלת דופי וכדומה, זה סימן שהשיעור לא נלמד, ומתי שהוא בעתיד תיקרה ההזדמנות ללמוד את השיעור, לתקן את המצב ולמחוק את הקרמה השלילית. אם הקשיים לא ייפתרו, אין שום ספק שהשניים ייאלצו להיפגש שוב ושוב עד שיתגברו על הבעיות. הבנה ותובנות שבאות בעקבות הלמידות עוזרות להתגבר על הקרמה, וקשרים עם הזולת הם אתגר ובית ספר מעולה.

רות אהרוני - מנחה ומלווה תהליכי שינוי ומימוש עצמי, מחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. ­לאתר הבית

מאמנת אישית ועסקית, אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP-נל"פ, תרפיית קו הזמן, שחזור גלגולים, ריברסינג, אסטרו-קואצ'ינג, אסטרו-טארוט. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני - 08-9340269

 © כל הזכויות שמורות

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב